За результатами дослідження по аудиторії Mass Active, яке було проведено компанією CBR у травні цього року, лише 17% серед опитаних складає високодохідна аудиторія Affluent (з особистим щомісячним доходом більше 20 тис. грн.).
Особливістю даної аудиторії є те, що:
📌 вона є значно активнішою у користуванні фінансовими послугами;
📌 є менш схильною до криз та швидше відновлюється в посткризовий період;
Дослідження більш доходної частини населення України («Affluent») дасть можливість банкам проаналізувати їх фінансові потреби та найбільш актуальні на сьогоднішній день фінансові продукти та послуги (зокрема, більш детально проаналізувати поведінку сегменту у здійсненні заощаджень власних коштів).
У зв’язку з цим команда CBR пропонує до Вашої уваги дослідження сегменту «Affluent», з методологією якого Ви можете ознайомитися у прикріпленому файлі: