Понедiлок - П`ятниця9.00 - 20.00
Офic:бул. Лесі Українки, 34, офіс 603, Київ, Україна, 01133
Тел:+380 67 364-84-01
CBR у соціальних мережах:
КОРОТКО

Вci Послуги

Компанія CBR проводить комплексне дослідження ринку, надає послуги із проведення маркетингових досліджень на замовлення (Ad Hoc), пропонує синдиковані дослідження
https://i1.wp.com/cbr.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/cbr-website-home-products-3-transparent-400-300.png?fit=400%2C300&ssl=1

Дослідження на замовлення

Проводьте будь-яке дослідження свого ринку з компанією CBR

Синдиковані дослідження

Отримайте комплексне дослідження ринку за меншою ціною
https://i1.wp.com/cbr.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/cbr-website-home-products1-transparent-400-300.png?fit=400%2C300&ssl=1

Аналітика та консалтинг

Аналіз зацікавлених сторін, репутація компанії, мотивація працівників, експертні опитування, аналіз макроекономічних тенденцій та економіки окремих галузей, економічне моделювання та прогнозування.
Продукти CBR

Готові
Рішення

Пропонуємо готові звіти досліджень особливостей купівельної поведінки українців та дослідження фінансового ринку
Готовий звіт
Дослідження ринку фінансових послуг
  • Фізичні особи: Mass та Mass Affluent аудиторії
  • Бізнес аудиторії: юридичні особи, підприємці
  • Додаткова аудиторія: самозайняті
Регулярне дослідження специфіки купівельної поведінки українців в Інтернеті
«Online Shopping»
  • Поведінка онлайн-покупців (основних категорій товарів): які інтернет-сайти знають, на яких купували товари
  • Причини покупки в онлайні і в соціальних мережах
  • Поведінка при виборі та купівлі товару (як вибирають інтернет-магазин і сам товар)
  • Способи оплати, бар'єри і мотиви використання платіжних карт для оплати онлайн-покупок
  • Способи доставки онлайн-покупок і які додаткові послуги хотіли б отримувати під час доставки
  • Використання мобільних пристроїв для пошуку інформації про товари та для їх покупки
Регулярне дослідження специфіки споживання і покупки техніки/електроніки
«Shopping Monitor»
  • Що будуть купувати? Хто буде купувати?
  • Які категорії техніки вже є, а які будуть купувати?
  • Потенційний покупець, хто він (за статтю, віком, регіоном і доходу)?
  • Відсоток потенційних покупок в кредит
  • Хто купував / планує купувати онлайн та офлайн за категоріями?
  • Фактори, які впливають на вибір продукту / виробника за категоріями?
  • Яким брендам надають перевагу в кожній категорії техніки?
CBRОфіс в Києві
Контакти CBR
УЧАСТЬ В ОПИТУВАННЯХОнлайн-панель CBR
Приєднуйтесь до онлайн-панелі CBR:
ЗВ'ЯЗАТИСЬСоціальні медіа
Сторінки CBR у соціальних мережах

Авторські права CBR.com.ua. Всі права захищені.

Авторські права CBR.com.ua. Всі права захищені.