Please wait, loading...

 
Понедiлок - П`ятниця9.00 - 20.00
Офic:бул. Лесі Українки, 34, офіс 603, Київ, Україна, 01133
Тел:+380 67 364-84-01
CBR у соціальних мережах:
  • Українська
  • English
СТИСЛО

Вci Послуги

Компанія CBR проводить комплексні дослідження ринку, надає послуги із проведення маркетингових досліджень на замовлення (AdHoc), пропонує синдиковані дослідження
https://i0.wp.com/cbr.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/cbr-website-home-products-3-transparent-400-300.png?fit=400%2C300&ssl=1

Дослідження на замовлення

Проводьте будь-яке дослідження свого ринку з компанією CBR

Синдиковані дослідження

Отримайте комплексне дослідження ринку за меншою ціною
https://i0.wp.com/cbr.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/cbr-website-home-products1-transparent-400-300.png?fit=400%2C300&ssl=1

Аналітика та консалтинг

Аналіз зацікавлених сторін, репутація компанії, мотивація працівників, експертні опитування, аналіз макроекономічних тенденцій та економіки окремих галузей, економічне моделювання та прогнозування.
Продукти CBR

Готові
Рішення

Пропонуємо готові звіти досліджень особливостей купівельної поведінки українців та дослідження фінансового ринку
Дослідження фінансової поведінки та сприйняття банків в різних сегментах
  • Три аудиторії «Населення» (населення загалом - "Mass", активна аудиторія, яка є core ядром користувачів банківських послуг - "Mass Active", аудиторія з високим доходом - "Mass Affluent");
  • Дві "Бізнес" аудиторії (офіційно зареєстровані юридичні особи, що ведуть комерційну діяльність та офіційно зареєстровані фізичні особи - підприємці, які на момент опитування ведуть підприємницьку діяльність);
Дослідження специфіки використання банківських послуг
  • Онлайн-банкінг (дві аудиторії - "Населення" та "Бізнес");
  • Кредити та позики (аудиторія "Населення");
  • Заощадження (аудиторія "Населення");
  • Транзакції (аудиторія "Населення");
  • Короткі кредити «до зарплати» (аудиторія «Населення»);
Дослідження специфіки купівельної поведінки українців в Інтернеті («Online Shopping»)
  • Поведінка онлайн-покупців (основних категорій товарів): які інтернет-сайти знають, на яких купували товари;
  • Причини покупки в онлайні і в соціальних мережах;
  • Поведінка при виборі та купівлі товару;
  • Способи оплати, бар'єри і мотиви використання платіжних карт для оплати онлайн-покупок;
  • Способи доставки онлайн-покупок і які додаткові послуги хотіли б отримувати під час доставки;
  • Використання мобільних пристроїв для пошуку інформації про товари та для їх покупки;
CBRОфіс в Києві
Контакти CBR
УЧАСТЬ В ОПИТУВАННЯХОнлайн-панель CBR
Приєднуйтесь до онлайн-панелі CBR:
ЗВ'ЯЗАТИСЬСоціальні медіа
Сторінки CBR у соціальних мережах

Авторські права CBR.com.ua. Всі права захищені.

Авторські права CBR.com.ua. Всі права захищені.